چهارشنبه، بهمن ۰۴، ۱۳۸۵

کیهان افشاء می کند: نیمه پنهان گوجه فرنگی





فتنه از زمین و آسمان می­بارد. آنگاه که خناسان تمام راه­ها را می­آزمایند و کیدشان جز به خودشان بر نمی­گردد یکی از مرموزترین مأموریت­ها به عنصری معلوم­الحال واگذار می­شود تا که شاید به خیال باطل خود در شور انقلابی ملت ما خللی وارد کنند. ولی زهی خیال باطل که ومکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین.
چند روزی است که بوق­های استکباری و نوکران فریب خورده داخلی آنها نغمه­ای جدید ساز کرده­­اند در باب گرانی موجودی معلوم­الحال به نام "گوجه­فرنگی". از آنجا که چشمان تیزبین برادران انقلابی ما از مدت­ها قبل به دنبال این عنصر و توطئه­هایش بوده و تمام فعالیت­های براندازانه وی را از نزدیک زیر نظر داشته این حرکات مذبوحانه برای ما و مردم ما هیچ تازگی نداشت و بر ما مسجل بود که طبل رسوایی این عنصر به صدا در خواهد آمد. حال که به حول و قوه الهی این نغمه­های شوم جغدان داخلی و خارجی می­رود تا بیش از پیش در درگاه خدا و مردم برملا و رسوا شوند شما ملت آگاه و انقلابی را در جریان تاریخ ننگ­بار و سراسر پلیدی این عنصر معلوم­الحال قرار می­دهیم:
این عنصر برای اولین بار در قرن شانزدهم توسط استعمارگران از آمریکای جنوبی به اروپا آورده شد ولی از آنجا که مردم اروپا به ماهیت پلیدش پی برده بودند از مصرف آن سر باز زدند و تلاش­های استعمارگران سال­ها بی نتیجه ماند. فقط برخی افراد ساده لوح حاضر شدند از این سوغات استعماری به عنوان گیاهی تزئینی استفاده کنند و عموم مردم آن را سمی و خطرناک می­دانستند. تنها وقوع قحطی در برخی مناطق مثل ایتالیا باعث شد این عنصر کمابیش به عنوان قوت لایموت مردم بیچاره استفاده شود. همچنین یک عنصر بسیار مشکوک که از سس این عنصر پلید در تهیۀ پیتزا که یک ابزار تهاجم فرهنگی است استفاده کرد هم در ترویج آن نقش زیادی داشت. منابع موثق به ما گفتند که تمام این قحطی­ها و پیتزابازی­ها کار شبکه­های مافیایی بوده است که در قرون بعد تشکیل شدند.
استعمار حتی قادر نبود این عنصر را به مردم خود آمریکای جهانخوار هم بقبولاند به طوری که یکی از سرکردگان استعمار به نام توماس جفرسون که سومین به اصطلاح رئیس­جمهور آمریکا بود به ناچار خود دست به کار شد و حضور منحوس این عنصر را بر سر میر غذایش به نمایش گذاشت. از آنجا که جا انداختن این عنصر برای استعمار اهمیت به­سزایی داشت شخص معلوم­الحالی به نام سرهنگ رابرت گیبسن جانسون تصمیم گرفت در حضور جمعیت انبوهی از مردم یکی از شهرهای آمریکا یک سبد به اصطلاح گوجه­فرنگی را یک جا بخورد. با زنده ماندن این شخص که البته جای سؤال جدی دارد مردم ساده لوح آمریکا این­گونه تصور کردند که این عنصر ضرری برای سلامتی جسم و روح انسان­ها ندارد. همکار دانشمد ما پرفسور حمید مولانا در یک بررسی دقیق و همه جانبه با توجه به وجود "سون" در نام هر دوی این افراد وابستگی آنها به لژهای مخفی فراماسونری را بر ملا کرده است.
استعمار برای رواج این عنصر در میهن اسلامی ما با موج مخالفت باور نکردنی مردم دین­باور ما مواجه شد به طوری که مردم بدان نام "بادنجان ارمنی" دادند. معروف است که مردی از مردان خدا چون فرزند ناخلف دید که در حال تناول این موجود پلید بود خروش برآورد که: عرق خوردی دم بر نیاوردم، قمار کردی هیچ نگفتم، جنده­ به منزل آوردی چشم پوشیدم ولی تحمل نتوانم کرد که "بادنجان ارمنی" هم بخوری. آری مردم ما اینگونه دلیرانه در مقابل هجمۀ استکبار ایستادند.
این عنصر خودفروخته برای اینکه به اهداف پلید اربابانش جامۀ عمل بپوشاند با همکاری عناصری معلوم­الحال در رژیم طاغوت سعی در هرچه ارزان­تر فروختن خود کرد تا شاید از این رهگذر جایی در سبد مصرفی مردم ما باز کرده و به استحاله فرهنگی ملت آگاه ما بپردازد. ولی زهی خیال باطل. ملت ما با دادن عنوان "فرنگی" به این عنصر خود فروخته به تمامی جهانیان ثابت کرد که هیچگاه از دسیسه ­های استکبار غافل نیست.
حال که برای چندمین بار در آستانه جشن خودکفایی در زمینه تکنولوژی صلح­آمیز هسته­ای هستیم با همت مومنین نیکوکار این عنصر خودفروخته افشاء شده و دیگر قادر به فروش ارزان خود نیست فریاد و فغان از استکبار و نوچه­های داخلی­اش و حتی برخی نماینده­نما که نامشان اشتباهاً در لیست امضاء شده وارد شده بلند شده که پس مردم چگونه اُملت بخورند. ما از طرف ملت به این عناصر نادان اعلام می­کنیم که مردم ما تصمیم خود را گرفته­اند و هیچ علاقه­ای به غذاهای استعماری مثل "گوجه فرنگی" و "اُملت" نداشته و ندارند. مردم ما از امروز به جای این هله­هوله­ها پسته، خاویار و کشک خواهند خورد.







2 نظرات:

در بالاترین رأی گرفت
در بلاگ نیوز لینکیده شد

salaam
afarin bar telephonchi, vaghean besyar ziba neveshti, dooste aziz, khili khosham amad :)
pasargadae

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes