چهارشنبه، دی ۲۰، ۱۳۸۵

یک نویسنده و یک مجله

یکم:احتمالاْ نوشته های محمد قائد را در روز خوانده اید. قلم و ذهن توانایی داره. مثال ها و شواهدی که چاشنی بحث می کنه مطلب را خیلی دلچسب می کنه. نوع نگاه او به هر مقوله ای هم معمولا تازه و بکر هست.هر وقت کسی در وبلاگش کتابی رو معرفی می کنه که به نظرم جالب می آد آه از نهادم بلند می شه که چرا همین حالا نمی تونم برم بخرمش. چپ و راست هم که نمیشه مزاحم دوست و آشنا شد.وقتی ایشون یکی از کتاب های این آقای قائد را معرفی کرد همین وضعیت بود دوباره. البته در این مورد ما باز هم به فک و فامیل رو انداختیم ولی آخر چه شود. خوشبختانه دیروز از طریق یکی از لینک های صبحانه متوجه شدم این آقای قائد یک وبسایت داره که کلی از نوشته هاش رو اونجا میشه یافت.
دوم: مجله آلمان با همکاری وزارت خارجه آلمان منتشر میشه و می تونه منبع خوبی باشه برای کسانی که میخوان در مورد آلمان اطلاعاتی به دست بیارن. یک اشتراک یک ساله مجانی هم برای دانشجوها و اساتید و اینا داره. در ویرایش اینترنتی اون معمولا یک مسابقه ساده هم داره که معمولا جواباش توی همون شماره هست ولی جوایزش بدک نیست. شماره جدیدش در مورد اتحادیه اروپایی هست که ریاست دوره ای اون از امسال با آلمان هستش. این مجله به چندین زبان منتشر میشه ولی ویرایش فارسی هنوز نداره. شاید هم ورداشتیم یه کامنت براشون نوشتیم که آخه چرا مرد حسابی (شاید هم زن حسابی).

1 نظرات:

سلام. آقا شرمنده که ما نتونستيم برات اون کتابا رو بخريم … وضع ما با شما اين فرق رو داره که فکر مى‌کنيم حالا اين کتابا هميشه هست،يه روز مى‌ريم مى‌خريم ولى … ولى راستش چند وقتيه من خودم هم کتاب مى‌خوام به برادرم مى‌گم بخره …

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes